Specialist Functioneel Applicatiebeheer

Katwijk | Fulltime

Als Specialist Functioneel Applicatiebeheer werk je zelfstandig binnen ons facilitaire team en sta je midden in de organisatie. Geen dag is hetzelfde! Jij zorgt ervoor dat onze bedrijfsvoering soepel verloopt, optimaliseert processen en draagt bij aan een veilige en efficiënte werkomgeving. Binnen ons team ben jij dé expert op het gebied van functioneel applicatiebeheer. Je beheert en optimaliseert ons ERP-systeem, ondersteunt gebruikers bij vragen en meldingen en implementeert nieuwe functionaliteiten. Daarnaast zorg je ervoor dat applicatiekennis binnen de organisatie goed wordt gedocumenteerd en geef je nieuwe collega’s een gedegen introductie in onze software. Jouw ultieme doel? Maximaal gebruiksgemak en optimale toepasbaarheid van onze applicaties. En met de implementatie van ons nieuwe ERP-systeem voor de deur, speel jij een cruciale rol in deze transitie! Klaar om impact te maken? Lees verder en ontdek hoe jij ons team kunt versterken!

De functie

Wat ga je doen?

  • Je zorgt dat ons ERP systeem operationeel en makkelijk te gebruiken is, zodat de gebruiker tevreden is met de applicatie.
  • Je anticipeert op problemen door deze zo snel mogelijk op te lossen.
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers en klanten.
  • Nieuwe functionaliteit of – versies worden door jou getest, om mogelijke problemen van gebruikers voor te blijven.
  • Je houdt de manager bedrijfsvoering op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.
  • Je maakt onderdeel uit van het team die implementatie verzorgt van nieuwe functionaliteiten.
  • Je hebt een zelfstandige, verantwoordelijke en proactieve houding bij aanpassen van de applicatie bij proceswijzigingen.
  • Je hebt vaste werktijden maar om de dagelijkse gang van zaken door te laten gaan ben je incidenteel ook buiten kantoortijden bezig. De standplaats voor deze functie is Katwijk.

Jouw profiel

Je hebt een praktische instelling, weet mensen mee te nemen in jouw plannen en staat bekend om een oplossingsgerichte aanpak.

   Daarnaast:

  • Beschik je over minimaal hbo-werk en denkniveau en een afgeronde opleiding, ICT-software gericht.
  • Beschik je over actuele kennis over het gebruik van Microsoft-programma’s.
  • Beschik je over basiskennis voor computers, laptops, tablets en mobiele telefoons.
  • Ben je in bezit van een rijbewijs B.

Over ons

Wij zijn als familiebedrijf een moderne bouwer met een ‘samen de schouders eronder’-mentaliteit. Bij ons staat de deur altijd open en zijn de lijnen kort. Vanuit onze vestigingen in Katwijk en Gorinchem werken we aan uitdagende projecten. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, net als onze kernwaarden: Betrouwbaar, Samen, Vernieuwend en Plezier.

Wat wij jou bieden

Je start bij een familiebedrijf waar we geloven in de kracht van een goede balans tussen werk en privé en bieden je volop kansen om te groeien en jezelf te ontwikkelen.

    Dit kun je bij ons verwachten:

  • Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra.
  • Een ruim aantal vrije dagen om op te laden en een solide pensioenregeling.
  • Mogelijkheden voor collectieve (aanvullende) zorgverzekering.
  • Voorzieningen zoals een laptop/tablet en mobiele telefoon.
  • Kansen voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Onze bedrijfscultuur is informeel, met korte lijnen. Naast samen hard werken is er ook ruimte voor gezelligheid, zoals gezamenlijke lunches, bedrijfsborrels en teambuildingactiviteiten.

Zie jij jezelf al in deze rol en ben je enthousiast om ons team te versterken? Stuur je motivatie en cv naar vacature@ouwehandbouw.nl.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact op met
Hanno van Ieperen

Stap 1: Aanmelden

Aanmelden is heel eenvoudig. Stuur ons jouw motivatie en CV met je persoonlijke gegevens. Zet je eerste stap naar een nieuwe toekomst! Maak ons enthousiast, dan willen we je graag ontmoeten.

Stap 2: Screening

Wij bekijken je aanmelding zorgvuldig en laten je binnen twee weken weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Stap 3: Het kennismakingsgesprek

Wij nemen contact met je op om een eerste gesprek in te plannen. Het eerste gesprek is een kennismaking met elkaar. Klikt het tussen ons? Maar ook: wil jij ons graag als je nieuwe collega’s? Op die manier komen we te weten of jij die enthousiaste collega bent die wij zoeken.. Maar ook of de functie past bij wat jij zoekt.

Stap 4: Online Assessment

Is het eerste gesprek van beide kanten positief, dan vragen we je om een online assessment te maken. Deze bestaat uit een persoonlijkheidsvragenlijst. Dit zal allemaal worden besproken en uitgelegd. De uitkomsten hiervan zullen worden teruggekoppeld.

Stap 5: Inhoudelijk vervolggesprek

Klikt het tijdens onze kennismaking en heb je het online assessment afgerond, dan komt er een tweede gesprek. Daarin hebben we het uitgebreider over de inhoud van de functie en/of traject.

Stap 6: Aanbod

Vaak zijn twee gesprekken onderdeel van de procedure. En ontvang je daarna van ons het aanbod waarin we de gemaakte afspraken schriftelijk aan je bevestigen middels een contractmap.