Facilitair Medewerker

Katwijk | Fulltime

Als Facilitair Medewerker sta je midden in de organisatie en heb je een directe impact op de dagelijkse gang van zaken. Het facilitaire team zorgt voor continuïteit, zoekt voortdurend naar verbeteringen en draagt bij aan een veilige en efficiënte werkomgeving. Je werkzaamheden zijn divers. Van ICT-ondersteuning, kantoorinrichting en telefoniebeheer tot wagenparkbeheer, onderhoud en repro. Daarnaast beheer je verschillende certificeringssystemen, zoals ISO9001, VCA**, FSC®, de CO2- en veiligheidsladder en meer. Je standplaats is Katwijk, maar je bent werkzaam voor onze locaties in Katwijk, Rijnsburg en Gorinchem en bent soms aanwezig op de bouwplaats. Kortom: een veelzijdige rol waarin je iedere dag bijdraagt aan een goed georganiseerde werkomgeving.

De functie

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bieden bij ICT-vraagstukken, wagenparkbeheer, onderhoud en repro (zowel online als op locatie).
  • Direct ingrijpen bij problemen om de continuïteit te waarborgen.
  • Inrichten en autoriseren van accounts en programma’s na personeelsmutaties (bouwsoftware, Microsoft-programma’s, ERP en apps).
  • Installeren van software op (lokale) pc’s en apps op tablets en telefoons.
  • Inrichten van werkplekken op kantoor en bouwplaatsen (ICT, telefonie en kantoorinrichting).
  • Bijhouden en beheren van de hardware voorraad.
  • Actief meedenken over verbeteringen en optimalisaties.
  • Regelmatig overleg voeren met externe partners.
  • Monitoren van het ticketsysteem en opvolging van meldingen.
  • Op termijn: inrichting van het ERP-systeem en geven van instructies aan collega’s.
  • Je werkt voornamelijk tijdens kantoortijden, maar bent incidenteel ook buiten werktijden beschikbaar om de dagelijkse gang van zaken draaiende te houden.

Jouw profiel

In deze ‘groei’ functie heb je een praktische instelling, weet mensen mee te nemen in jouw plannen en staat bekend om een oplossingsgerichte aanpak.

   Daarnaast:

  • Beschik je over minimaal mbo-werk en denkniveau en een afgeronde opleiding, bij voorkeur facilitair en/of ICT gericht.
  • Beschik je over actuele kennis over het gebruik van Microsoft-programma’s.
  • Beschik je over basiskennis voor computers, laptops, tablets en mobiele telefoons.
  • Ben je in bezit van een rijbewijs B.

Over ons

Wij zijn als familiebedrijf een moderne bouwer met een ‘samen de schouders eronder’-mentaliteit. Bij ons staat de deur altijd open en zijn de lijnen kort. Vanuit onze vestigingen in Katwijk en Gorinchem werken we aan uitdagende projecten. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, net als onze kernwaarden: Betrouwbaar, Samen, Vernieuwend en Plezier.

Wat wij jou bieden

Je start bij een familiebedrijf waar we geloven in de kracht van een goede balans tussen werk en privé en bieden je volop kansen om te groeien en jezelf te ontwikkelen.

    Dit kun je bij ons verwachten:

 

  • Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra.
  • Een ruim aantal vrije dagen om op te laden en een solide pensioenregeling.
  • Mogelijkheden voor collectieve (aanvullende) zorgverzekering.
  • Voorzieningen zoals een laptop en mobiele telefoon.
  • Kansen voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Onze bedrijfscultuur is informeel, met korte lijnen. Naast samen hard werken is er ook ruimte voor gezelligheid, zoals gezamenlijke lunches, bedrijfsborrels en teambuildingactiviteiten.

Sollicitatieformulier

 

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact op met
Hanno van Ieperen

Stap 1: Aanmelden

Aanmelden is heel eenvoudig. Stuur ons jouw motivatie en CV met je persoonlijke gegevens. Zet je eerste stap naar een nieuwe toekomst! Maak ons enthousiast, dan willen we je graag ontmoeten.

Stap 2: Screening

Wij bekijken je aanmelding zorgvuldig en laten je binnen twee weken weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Stap 3: Het kennismakingsgesprek

Wij nemen contact met je op om een eerste gesprek in te plannen. Het eerste gesprek is een kennismaking met elkaar. Klikt het tussen ons? Maar ook: wil jij ons graag als je nieuwe collega’s? Op die manier komen we te weten of jij die enthousiaste collega bent die wij zoeken.. Maar ook of de functie past bij wat jij zoekt.

Stap 4: Online Assessment

Is het eerste gesprek van beide kanten positief, dan vragen we je om een online assessment te maken. Deze bestaat uit een persoonlijkheidsvragenlijst. Dit zal allemaal worden besproken en uitgelegd. De uitkomsten hiervan zullen worden teruggekoppeld.

Stap 5: Inhoudelijk vervolggesprek

Klikt het tijdens onze kennismaking en heb je het online assessment afgerond, dan komt er een tweede gesprek. Daarin hebben we het uitgebreider over de inhoud van de functie en/of traject.

Stap 6: Aanbod

Vaak zijn twee gesprekken onderdeel van de procedure. En ontvang je daarna van ons het aanbod waarin we de gemaakte afspraken schriftelijk aan je bevestigen middels een contractmap.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Geen dag is hetzelfde! ’s Ochtends start je op kantoor met een check van binnengekomen meldingen: een collega heeft een probleem met zijn laptop, er is een storing bij een toegangsdeur en er is een vraag over het downloaden van een werkbestand. Je lost de eerste zaken direct op en plant de rest in. Daarna ga je aan de slag met het up-to-date houden van de ERP-database en controleer je of alle certificeringsdocumenten op orde zijn. In de middag rij je naar een van onze andere locaties om een werkplek opnieuw in te richten en kijk je of alle faciliteiten daar nog optimaal functioneren. Tussendoor belt een collega vanaf de bouwplaats met een vraag over zijn mobiele telefoon en terwijl je dit oplost, denk je meteen mee over verbeteringen in het systeem. Voor je het weet is de dag voorbij en kijk je terug op weer een productieve en afwisselende werkdag!