bim regisseur

Katwijk | 32-40 uur

Met jouw kennis van BIM en passie voor procesoptimalisatie zorg je voor een naadloze samenwerking tussen de projectteams. In deze rol ben jij dé schakel die collega’s en partners verbindt. Je omarmt technische innovaties. Zo voeren we onze projecten steeds efficiënter en duurzamer uit.
De functie

Wat ga je doen?

 

  • Ontwikkelen, implementeren en beheren van BIM-processen en -standaarden.
  • Coördineren van projecten op BIM-hoofdlijnen en begeleiden van projectteams.
  • Optimaliseren van bouwprocessen door innovatieve softwareoplossingen in te zetten.
  • Borgen van kwaliteit en consistentie in BIM-modellen en rapportages.
  • Ontwikkelingen en vorderingen stem je af met onze directeur bouw Katwijk.

Jouw profiel

Je bent iemand die energie haalt uit het coördineren en optimaliseren van bouwprojecten met behulp van BIM-technieken. Met jouw oog voor detail en communicatievaardigheden zorg je dat iedereen in het team op één lijn zit. Daarnaast kijk je vooruit en mee vanuit alle ontwikkelingen op het gebied van BIM zodat we met elkaar ook hierin toekomstbestendig blijven.

   Daarnaast:

  • Beschik je over aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie en kennis op het gebied van BIM.
  • Heb je affiniteit met IT-oplossingen en digitalisering in de bouw en een sterke focus op procesverbetering.
  • Beschik je over een proactieve en positieve instelling en een hands-on mentaliteit.

Over ons

Wij zijn als familiebedrijf een moderne bouwer met een ‘samen de schouders eronder’-mentaliteit. Bij ons staat de deur altijd open en zijn de lijnen kort. Vanuit onze vestigingen in Katwijk en Gorinchem werken we aan uitdagende projecten. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, net als onze kernwaarden: Betrouwbaar, Samen, Vernieuwend en Plezier.

Wat wij jou bieden

Je start bij een familiebedrijf waar we geloven in de kracht van een goede balans tussen werk en privé en bieden je volop kansen om te groeien en jezelf te ontwikkelen.
    Dit kun je bij ons verwachten:

 

  • Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra.
  • Een ruim aantal vrije dagen om op te laden en een solide pensioenregeling.
  • Mogelijkheden voor collectieve (aanvullende) zorgverzekering.
  • Voorzieningen zoals een laptop, mobiele telefoon en leaseauto.
  • Kansen voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Onze bedrijfscultuur is informeel, met korte lijnen. Naast samen hard werken is er ook ruimte voor gezelligheid, zoals gezamenlijke lunches, bedrijfsborrels en teambuildingactiviteiten.
Zie jij jezelf al in deze rol en ben je enthousiast om ons team te versterken? Stuur je motivatie en cv naar vacature@ouwehandbouw.nl.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact op met
David Wijnands

Stap 1: Aanmelden

Aanmelden is heel eenvoudig. Stuur ons jouw motivatie en CV met je persoonlijke gegevens. Zet je eerste stap naar een nieuwe toekomst! Maak ons enthousiast, dan willen we je graag ontmoeten.

Stap 2: Screening

Wij bekijken je aanmelding zorgvuldig en laten je binnen twee weken weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Stap 3: Het kennismakingsgesprek

Wij nemen contact met je op om een eerste gesprek in te plannen. Het eerste gesprek is een kennismaking met elkaar. Klikt het tussen ons? Maar ook: wil jij ons graag als je nieuwe collega’s? Op die manier komen we te weten of jij die enthousiaste collega bent die wij zoeken.. Maar ook of de functie past bij wat jij zoekt.

Stap 4: Online Assessment

Is het eerste gesprek van beide kanten positief, dan vragen we je om een online assessment te maken. Deze bestaat uit een persoonlijkheidsvragenlijst. Dit zal allemaal worden besproken en uitgelegd. De uitkomsten hiervan zullen worden teruggekoppeld.

Stap 5: Inhoudelijk vervolggesprek

Klikt het tijdens onze kennismaking en heb je het online assessment afgerond, dan komt er een tweede gesprek. Daarin hebben we het uitgebreider over de inhoud van de functie en/of traject.

Stap 6: Aanbod

Vaak zijn twee gesprekken onderdeel van de procedure. En ontvang je daarna van ons het aanbod waarin we de gemaakte afspraken schriftelijk aan je bevestigen middels een contractmap.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je begint de dag met een overleg waarin je de voortgang van lopende projecten bespreekt en belangrijke knelpunten in kaart brengt. Daarna duik je in de BIM modellen en werk je samen met collega’s en bouwpartners om deze te optimaliseren. Gedurende de dag ben je veel in contact met projectteams en externe adviseurs zoals architecten en constructeurs. Jij zorgt ervoor dat iedereen dezelfde doelen nastreeft en BIM-protocollen nauwgezet opvolgt. In de middag werk je aan procesverbeteringen en volg je de ontwikkelingen op het gebied van BIM en digitalisering. Elke dag draag jij bij aan het succes van onze projecten!